Hymyä!

Päiväni usvassa vietän, haaveillen siivistä, jotka kantaa jaksaisi.


Mä vaan naureskelen ja hymyilen, totuudella kun et mitään tee. Mulla ei ole todistetta, joten toimin näin. Mä hymyilen vaikken haluaisi. Haaveilen viilloista, mahdollisimman isoista. Voin tuntea ihollani terän painon, tuntea veren lämmön, tuntea olevani elossa.
Musta ei ole kuntoutumaan. Mä lähden pois. Mulla on mitta täynnä. Ei ole aikaa, ei ole riittävästi keskustelua, mä seison tyhjän päällä. Mä en ole kokenut saavani tarvitsemaani. Saan vain väitteet rivien välistä, oot psykoottinen.
Olenko psykoottinen jos keskustelen persoonieni kanssa? Kuulenko muka ääniä? Ne on ajatuksia jotka tulee aivojeni ohi, puhetta joka tulee suustani mutta aivojeni ohi.

Mä olen valmis.
Valmis lähtemään.
Valmis lentämään enkeleiden luokse, vaikken niihin usko.
Tai olen valmis vajoamaan perkeleideni kanssa maan alle.
Mä en enää tarvitse elämää.


Mä oon päättänyt, mä menen ulkopuolisen, puolueettoman lääkärin puheille, lääkärin joka ei tiedä musta mitään. Lääkärin jolla ei ole kantaa mun diagnoosista. Mä oon niin kyllästynyt tähän, tieto kulkee lääkäriltä toiselle, eikä kukaan ajattele asiaa enempää, eikä kukaan kuule minun kantaani asioihin.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Voimat loppu

Haluan kuolla

Yksin.