M1

Mä vaan istun täällä. Odottaen että pääsisin lähtemään takaisin kuntoutuskodille, sairaanhoitaja vaikutti siltä että mun pitäisi mennä osastolle. Me ei mennä sinne! Saatte vain haaveilla!
Tikkasivat vaan käden ja sanoisivat että häivy
.
Mä en oikeastaan edes ajattele mitään. Mä vaan istun, mieli tyhjänä, keho ahdistuksen ja tuskan vallassa, mutten aio mainita siitä lääkärille. Mulla on kaikki ok.
Vaikka mikään ei todellakaan ole "ok". Olen masentunut, ahdistunut, väsynyt ja tuskissani. Olen vaan loppu. Mutta asiasta ei mainita.

Lääkäri oli vahvasti sitä mieltä, että mun pitää mennä osastolle ja M1-lähete tuli.

Vittu! M1-lähete tuli, mutta osataanhan me puhua itsemme pois siitä! Me hoidetaan se kyllä! Kun mä päätän jotain niin myös tehdään! Lääkäri jää toiseksi!
-Jääräpää

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Voimat loppu

Haluan kuolla

Yksin.