Kuolemaa toivoen

Meidän on kuoltava. Me ei haluta enää elää. Me tapetaan itsemme kun tilaisuus tulee.

Halaan susi-pehmolelua. Se on ainut mitä mulla on. Se ei halaa takaisin mutta mulla ei ole muutakaan.
Mä oon leikkinyt liian vahvaa, liian pitkään. Itsetuhoinen haluaa viiltää. Niin minäkin.

Ajan pyörällä padon yli. Mieleni käskee hypätä alas kylmään veteen. Mielikuvissani hyppään, putoan muutaman metrin, kylmään veteen. Kuulen kuinka tuuli vinkuu korvissani. Mielessäni on yksi ajatus olen vapaa. Mutta, ajan pyörällä tilaisuuteni ohi. Päässäni alkaa kaaos, sä lupasit tappaa itsesi ja meidät kun tilaisuus tulee!! Kuiskaan hiljaa Heille, mä en halua hukkua. Mä haluan kuolla jollain muulla tavalla.

Mieleni suunnittelee seuraavaa viiltoa.
Käteen, todella syvä. Käden ympäri.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Voimat loppu

Haluan kuolla

Yksin.