Kissani

Juna-asemalla, lomalle kotiin. Olisin mielummin tämän junan alla kuin kyydissä. Ehkä tämä idea lähteä lomalle on parempi, hetken irtiotto synkistä ajatuksista ja näen syyni elää, kissani. Kissani on ainut joka pitää mua elossa. Mä en olisi enää elossa ilman sitä.


Olen väsynyt miettimään näitä asioita. Olen väsynyt hengittämään. Olen väsynyt elämään. En halua kuolla, en vain jaksa elää.
Voisinko vaipua psyykkiseen koomaan? En nyt jaksaisi tiedostaa ympäröivää maailmaa. Haluaisin autopilotin paikalle, tekisin kaiken mitä pitää, mutten tietäisi mitään. Voisin vaan antaa mieleni levätä. Mutta mieleni ei sitä salli, mieleni käy niin ylikierroksilla, ja pian ylikuormittunut. Sitten löydän itseni päivystyksestä. Sitten mä löydän itseni osastolta. Ja sitten valheet ei enää toimi. Sitten olen siellä ja pitkään.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Voimat loppu

Haluan kuolla

Yksin.