Epätodellisuus

Joku repii mun mieltä, vaivuttaen mut epätodellisuuden hellään huomaan.
Milloin eläisin tässä ja nyt? Milloin olisin läsnä?
Paniikki iskee, jalka tärisee. Olen taksissa, matkalla kohti kuntoutuskotia, tikkejä tuli taas vaihteeksi ihan kiitettävästi. Olisikohan ollut järkevää mennä osastolle? Itsetuhoinen huutaa että huomenna pitää kuolla.
Haluan kuolla, he haluaa kuolla, ME HALUTAAN KUOLLA.



Klo 20:45
Olo muuttuu kokoajan kamalammaksi, millä voisin satuttaa (tappaa) itseni? Mä haluan repiä silmät päästäni, viiltää kurkkuni auki, itkeä, huutaa, kuolla!
Mä en kestä, mä en halua kestää, mä haluan hautaan. Mä haluan olla vain kaukainen muisto ihmisille. Mä haluan olla muisto, muisto muiden joukossa. Mä en uskonut koskaan kirjoittavani tätä, Mä haluan osastolle.

Tuntuu kuin olisin kuoleva tähti. Kun kuolen muutun tähdenlennoksi, ihmiset toivoo ettei tämä olisi mennyt näin. Mutta olen näkyvissä vain muutaman hassun sekunnin, sitten katoan, olen historiaa, kukaan ei hetken päästä edes muista että olen ollut olemassa. Olen poissa enkä enää palaa.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Voimat loppu

Haluan kuolla

Yksin.