Me kaikki vihataan sua! Sä sanot tulevasi jatkamaan keskustelua ja meille tulee ensimmäisenä epäilys että pitääköhän tuo paikkaansa. Joka kerta epäilyksemme on käynyt toteen.
-Puolustaja

Pienet lapset sisälläni itkee. He itkee kun kukaan ei halua kuunnella meitä. Niillä on yhtä paha olla kuin mulla.
Surullisen lisäksi on nykyään myös toinen lapsi persoonan osa. Hän on 6-vuotias pikkutyttö. Kutsun häntä täällä blogissa nimellä Pikkuinen.

Täällä ei todellakaan ole hyvä olla, täällä lupaillaan että jatketaan keskustelua hetken päästä, muttei jatkettu. Mä en ehtinyt edes sanoa epäilystäni Pikkuisen olemassa olosta.
Mulla ei ole tällähetkellä ketään jolle purkaa tätä oloa, mulla ei ole kuin kynä ja paperi ja tietenkin tämä blogi.
Mä en enää kestä!! Mä haluan pois, en mä täältä mitään apua saa.
Harhat alkaa lisääntymään, Anna ja Krista on lähellä.

Mä en taaskaan tiedä missä mä oon. Mä en ole edes varma onko tää paikka oikeasti olemassa. Onko keho oikeasti olemassa, tämä keho ei ole mun. Tämä keho on HopeaKetun. Mä en oo HopeaKettu. Mä oon Ihastunut. Mä oon 17 vuotias.

Voisko joku koskea muhun? Ja näyttää että olenko edes olemassa?


Mulla on todella voimakas tunne että oon kohta osastolla. Tänään kaikki opamoxit otettu ja olo pysyy yhtä kamalana. 60mg opamoxit ja ahdistaa edelleen..

Mä oon tänään tietoiseksi kahdesta uudesta persoonasta. Pikkuinen ja Ihastunut. Eli meitä on 10.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Voimat loppu

Haluan kuolla

Yksin.