Grafeeni kulissit

Aika matelee, ajatukset sentään juoksee. Sanonko ohjaajille kuolema-ajatuksistani? Haluanko apua? Vai haluanko kuolla?

Anelen kuolemaa. Mun keho ei enää jaksa. Mun mieli ei enää jaksa. Mun on päästävä kuoleman hellään huomaan tai puhuttava. Mutta mitä jos en puhu...? Mitä jos vastaan kuoleman kauniiseen, hellään kutsuun? Mä en halua enää elää. Haluan lentää enkeleiden lailla vapaana, vapaana maan kahleista.

Yritän vahvistaa grafeeni-kulissejani, mutta grafeeni on jo maailman vahvin aine, voiko niitä enää vahvistaa? Mulla on grafeeni-kulissit, mulla on suojana lisäksi tuo vahva naamio, jonka lankaan lääkäritkin lankeaa. Kukaan ei vain osaa arvata, mitä kulissit ja naamio kätkee allensa. Ne on vahvat, ja lauseet vahvistaa niitä.

Nyt kun molemmat on näytelleet osansa voidaan riisua naamiot.
- Methodi


Maisemat vilisee auton ikkunasta, moni sanoisi että "kaunista", mä näen mielikuvitus-silmilläni helvetin liekit, polttamassa kaiken. Mä elän helvetissä kokoajan, helvetti ei ole maan alla, se on maan päällä. Me kaikki eletään siellä, jokainen omalla levelillään.

Te ette oo mulle ihmisiä jotka haluaa auttaa, te ootte pelinappuloita, mä siirtelen teitä tahtoni mukaan. Ja nyt tahtoni on että sanotte että meidän on lähdettävä täältä pois.

Ohjaajat sanoo että jos en lopeta viiltelyä, joudun osastolle. Mä sanon että mä valehtelin eilen lääkärille, että pääsin pois sieltä, ettei siitä ole mitään hyötyä mennä sinne. Ohjaajat meni hiljaiseksi. He eivät tienneet Itsetuhoisen valehtelijan taidoista. Keskustelun aikana muutuin Itsetuhoiseksi. Ohjaaja sanoi näkevänsä että mua vituttaa, siihen Itsetuhoinen vastasi, ettei häntä vituta.
Mä varmaan lähden täältä pois, omasta tahdostani. Mä en uskalla parantua.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Voimat loppu

Haluan kuolla

Yksin.