Vaikka mulla on mahtava fiilis, mä pääsen pois täältä, mä haikailen haavoja. EI! Itsetuhoinen me ei lähdetä siihen nyt! Sä hakkasit meitä eilen, se saa riittää!

Tosiaan Itsetuhoinen hakkasi eilen meitä. Meiltä lähti melkein taju! Se oli tarkoitus. Meillä ei oo mitään muistikuvaa kauanko Itsetuhoinen hakkasi päätämme nyrkillä.
- Sosiaalinen


Pikkuinen itki eilen kun sillä oli niin paha mieli. Surullinen mietti vaaria ja muita edesmenneitä tärkeitä ihmisiä ja lemmikkejä. Olo oli täysi kaaos. Kaaoksen vuoksi mä itkin myös. Itkemisen vuoksi Itsetuhoinen tuli paikalle. Hakkaamisen jälkeen Puolustaja tuli ja oli paikalla heti kun heräsin. Mä olin todella ärsyyntynyt koko aamupäivän. Puolustajalla oli päällä kunnon maksimaalinen megavitutuksen multihuipentuma! Sitä ärsytti tämä paikka, sitä ärsytti nämä ihmiset se oli valmis kuristamaan jonkun, joka sanoisi sanan väärässä muodossa.
Sossu soitti, pääsin itse kehoni hallitsijaksi. Juttelin hänen kanssaan ja hän laittoi mut tukiasunto-jonoon!!
Seuraavana paikalla oli Iloinen. Olin iloinen ja hyvällä tuulella, mahtava olo pääsen kokeilemaan uudestaan yksin asumista! Iloinen lähti ja olen ollut siitä asti oma itseni. Olo on neutraali, normaali. Mua ei ahdista, koska tiedän ettei mun tarvitse hirveän pitkään katsella näitä ihmisiä.
Normaalista olosta huolimatta, harha seuraa mua. Se haluaa suojella mua. Mä oon kuulemma vaarassa. Mä tiedän etten ole, ja että se on vain harha.

Autonikkunat menee huuruun. Samoin käy silmilleni, mielelleni. Kaikki näkyy huurun takaa. En mä nyt kaipaa tätä! Silti, sairaudesta ei pääse mihinkään. Dissosiaatio on taas päällä. Mä oon omassa ihmemaassani.

(Blogi vaihtoi nimeään! Osoite pysyy samana!)

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Voimat loppu

Haluan kuolla