Nimetön

Kävelen pihalle tupakalle huutaen mielessäni että nyt mä tapan itseni! Nyt mä vittu tapan itseni!
Valkoinen rekka ajaa ohi, mä en taaskaan kerkeä sen alle, kiroan mielessäni. Miten kuoleminen voi olla näin vaikeaa?! Alan melkein itkemään, miten mä saisin itseni päiviltä?
Mä vaan mietin miltä valkoinen rekka näyttäisi kun olisin hypännyt sen alle? Se olisi ollut kauniin veren punainen.

Opamoxit naamaan ja taistelu jatkuu. Ajatukset ovat kuin hyökyaalto. Ne iskee voimalla päälle ja vetäytyy hetkeksi, sitten uudestaan sama kuvio. Viimeiset 10 tikkiä huutaa mulle, anellen että repesin ne irti ja avaisin haavan.
Persoonat riehuu ja räyhää, ajatukset ei rauhoitu, mieli on turta. Mä vaan istun, tuntematta mitään. Mä taas kuulen kaiken yli-korostuneena ympärilläni, mutten pysty reagoimaan. Tää on pelottavaa.
Mulla ei tällä hetkellä ole muuta paikkaa purkaa oloani kuin tämä blogi. Mulla on yksi ihminen johon luotan mutten viitsi vaivata häntä. Joudun vain kirjoittamaan. Mutta mun pitäisi kirjoittaa vihkoon. Mä haluan nukkumaan, jos saisin vaikka reaktio-kykyni takaisin..?

Onko väärin haluta luovuttaa...?

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Voimat loppu

Haluan kuolla

Yksin.