Tuska

Antakaa mun mennä, itse perkeleeni kesytän.

Pyhimys & Medium


Tuska repii mua aivan pieniksi riekaleiksi. Mä käperryn sohvan nurkkaan, toivoen ettei kukaan huomaisi totuutta, vaikken jaksa peitellä sitä enää.
Mä haluan pois. Mä en jaksa enää jatkuvaa taistelua elämän ja kuoleman halun välillä.
Mä haluaisin nukkua, mutten enää pysty. Päästäisinkö vain irti kaikesta? Lähtisinkö ottamaan enkeleitä kiinni?
Kaupassa käynti meni tuskallisesti. Kaikki parta-terät ja askarteluveitset huusi mua. Mä halusin langeta niiden hellään kutsuun, mutta mä en halua osastolle. Vai haluanko? Olisiko parempi mennä sinne, saada puhua kaikki pahuus sisältä, ilman virtaavaa verta?
EI! Sä et mene sinne! Kaikuu Itsetuhoisen huuto pääni sisällä.
Kestänkö tätä tuska-ahdistus-sekamelskaa enempää? Pakko kestää vielä hetki, jos hetki venyy liian pitkäksi, mä vastaan kuoleman hellään kutsuun.

Rakas kuolema, pelastajani, miksi et hae minua luoksesi? Pelastajani, rukoilen sinua polvillani, hae minut, sulje minut hellään syleilyysi, anna minun olla kanssasi ikuisesti, älä hylkää minua kylmään maailmaan, älä jätä minua kärsimään, riekaleisen sieluni, pirstaloituneen mieleni kanssa.
Turvani, pelastajani, hae minut luoksesi, ole minulle turva.
-HopeaKettu

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Voimat loppu

Haluan kuolla

Yksin.