Vapaus!

Lääkäreitä on hauska kusettaa. Me päästiin pois osastolta jo tänään. Ne usko mun hymyn, ne usko mun valheet. Ne meni täysillä halpaan. Oikeasti me ollaan osasto-kunnossa. Mutta meidän tehtävä on kuolla. Meidän ei kannata jäädä osastolle. Me kuollaan.
-Itsetuhoinen

Tosiaan, eilen jouduin viiltelyn takia lähtemään päivystykseen. Päivystyksessä odottelin 3 tuntia lääkäriä joka päätti, että mun pitää lähteä osastolle. Sain M1-lähetteen kun Jääräpää vastusti. Ambulanssilla osastolle ja siellä Itsetuhoinen valehteli lääkärille kaiken olevan ok. Eihän silti pakkohoitolähetteestä voida päästää pois, joko on jäätävä vapaaehtoisesti tai jäätävä 4 päivän tarkkailuun. Suostuin jäämään vapaaehtoisesti ja tapasimme kaksi lääkäriä tänään. Itsetuhoinen hallitsi mieltämme ja Iloinen hallitsi kehoa, Itsetuhoinen valehteli ja Iloinen muutti kehoni kielemme. Itse seisoin vieressäni. Lääkärit lankesivat ansaan, samoin hoitaja. "En ole niin huonossa kunnossa että hyötyihin tästä osastosta." Itsetuhoinen sanoi ja puhui itsestään omalla nimellään kuin olisin ollut itse läsnä. Lääkärit uskoivat ettei mitään vaaraa ole ja päästivät meidät pois. Kun lähdin lääkäreiden vastaanotolta, menin tupakalle ja kiitin Itsetuhoista ja Iloista. Pääsimme pois. Menimme huoneeseen ja nauroimme lääkärien typeryydelle, olen muka liian hyvässä kunnossa osastolle! Mä en todellakaan ole niin hyvässä kunnossa, mä oon jo luovuttanut elämäni suhteen. Äitini tuli hakemaan ja Iloinen jatkoi paikalla oloaan. Suojamuuri on ollut koko päivän vahvana, olen ollut turvassa! Sisäinen myrskyni jatkaa samalla mallilla. Mutta nyt mulla on kovempi työ peittää se, kukaan ei saa tietää!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Voimat loppu

Haluan kuolla

Yksin.