Tähtipeitto

Mä peitän kaiken, kukaan ei näe grafeeni kulissien taakse. 
Ehkä en enää edes halua että joku huomaa?
Mielessäni mietin millä saisin viillettyä. Mietin vain kuinka ihanalta tuntuisi, kun kaunis punainen veri valuisi, kättäni pitkin, kuinka sen ihana lämpö herättäisi mut eloon.
Mutta ei, mä en saa viiltää ja tuntea sitä elossa olon tunnetta, mun on tunnettava olevani eläväkuollut.
Olen hiljaa, musiikkia kuunnellen, vaikka en edes kuule koko musiikkia, mieleni huutaa apua, liian kovaa. En kuule kunnolla mitään ympäriltäni.
Silmäni alkaa sumenemaan, alan haihtumaan omaan maailmaani, ehkä siellä olisi helpompi olla? Ehkä..?

Jos mä osaisin lentää, olisin jo kaukana täältä.
Jos mä olisin nopea, mä olisin juossut niin kauaksi ja niin nopeasti ettei kukaan olisi huomannut. 

Tähtipeitto tihenee, tihenee tihenemistään. En enää näe tietokoneen näyttöä kunnolla. Äänet korostuu ja vaientuu. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Voimat loppu

Haluan kuolla

Yksin.