Taistelu

Hoen itselleni että nyt pääset testaamaan puhumisen lahjat! Tehtävä: puhu itsesi pois M1-lähetteestä.
Määränpäämme lähestyy, tunnen kuinka Jääräpää alkaa tulemaan lähemmäksi, kuinka Itsetuhoinen lähestyy myös. Kumpaakin tarvitaan, Itsetuhoinen valehtelemaan, Jääräpää puolustamaan. Tästä tulee taistelu, mä hoen itselleni että me yhdessä pystytään siihen, me voitetaan meidän vihollinen, joka tänään on hoitava taho.
Ambulanssikuski ei oikein näyttänyt uskovan mua, kun kerroin persoonista, pitää mua varmasti hulluna. No sitähän me ollaankin. Täysijärkisiä hulluja.

Mä oon taistelukentällä, tunnen kuinka Jääräpää ja Itsetuhoinen kokoavat itseään. Taistelu on lähellä, odotan vain vastustajaani, lääkäriä. Olemme valmiina hyökkäämään, kuuluu kuiskaus mielestäni. Kunhan vastustaja saapuu.
Vastustaja saapui, suostuin jäämään vapaaehtoisesti huomiseen. Vastustajameni valheiden lankaan, mä vaan hymyilen, oon tyytyväinen suoritukseeni. Mä pääsen näillä näkymin huomenna pois. Mun on päästävä pois! Tunnen Itsetuhoisen kieron hymyn kasvoillani. Me onnistuttiin vakuuttamaan että kaikki on ok. Vaikkei todellakaan ole, me jatketaan kunhan päästään pois, ei me ei jatketa, me kuollaan.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Voimat loppu

Haluan kuolla

Yksin.