Nimetön

Makaan sängyllä jalat on halvaantuneet, mietin vain kuolemaa olisiko se nyt helpompi ratkaisu kaikkeen paskaan?
Mä en nyt millään jaksais edes hengittää. Haluan vain kuolla. Olisiko kuitenkin vain helpompi luovuttaa?
Itken mielessäni en oikeesti jaksa tätä paskaa enää.
Haluan vain lentää enkeleiden luokse tai vajota maan alle perkeleideni kanssa. Eikö se olisi kaikille helpompaa kun eivät joutuisi katsomaan tekemisiäni? Eikö meistä kaikki pääsisi oikeesti helpommalla?
Anteeksi nyt vain mutta kukaan ei voi mua auttaa en edes itse itseäni, tulen olemaan ikuisesti sairas en tule koskaan parantumaan. Enkä tule ikinä pääsemään perkeleistäni persoonista niin eroon. Miten voisin päästä niistä eroon kun ovat pala minua?
Anna mun lentää taivaan rajaan, anna mun pysyä siellä. Mun ei tarvitse enää palata tähän samaan pisteeseen, haluaisin vain lentää kauas pois enkä palata enää koskaan.

Nytkään jalkani eivät eivät osu sänkyyn jolla makaan. Leijuin ilmassa matkalla kohti omaa maailmaani. Haluan pois tästä synkästä maailmasta, en kuulu tänne, kuulun henkien luokse. henget eivät halua minulle pahaa, henget haluavat vain auttaa minua. Enkö saisi vain mennä heidän luokse? Miksi en saa mennä sinne missä olisi oikeasti helpompaa? Miksi minun pitää elää jos sitä en itsekkään enää halua?
Minusta tuntuu että olen vain häkkilintu, istun vankina ahdistukseni kanssa, en pääse pakoon joudun elämään näin koska en osaa muuttaa tätä, enkä en ole varma haluankokaan mutta tuota. Tämä on niin tuttua ja turvallista, en kyllä voi sanoa että tämä turvallista on. Olen vain elänyt niin monta vuotta näin .

Vaikka minulle annettaisiin kaikki mitä haluan, mutta muuttaisiko se siltikään mitään? En usko että mikään saa oloani paremmaksi, kun en siipiä saa jolla voisin lentää pois. Jos mulla olisi siivet, mä olisin jo lentänyt kauaksi.

Tikit mun kädessä huutaa, sun pitää repiä meidät irti. Itsetuhoinen pääni sisällä huutaa, otan nuo tikit pois sä haluat kuitenkin nähdä verta.

Miltä se hirviö joka mieltäsi vallitsee näyttää?
- Se näyttää itseltäni.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Voimat loppu

Haluan kuolla

Yksin.