Päivystykseen

Määränpäänä on taas päivystys. Pelkään mennä sinne, ne nauraa mulle, haava on niin pieni!
Mä istun nyt taksissa, aivot ylikuormittuneina, tunteet kuolleina. Aivoni kuormittuu kokoajan lisää, vaikka paha veri on pois valutettu, ei se ajatuksia mukanaan vie. Ajatuksien rinki kiertää samaa kaavaa, ongelmana onkin se kun en saa tästä kaavasta selvää. Mutta aivoni ja mieleni ei enää jaksa/pysty tuottamaan sanoja.

Enkeli pelastaa sinut,
mutta kuka pelastaa enkelin?


Mä suojelen kaikkia kavereita ongelmiltani, mutta kukaan ei kavereistani ei suojele mua.
Mä haluaisin että joku tulisi halaisi ja näyttäisi mulle että oon turvassa, hänen lähellään. Näyttäisi ettei lähellä olo ole uhka, ettei kosketus ole aina pahan tahtoinen. Kukaan ei yritä näyttää mulle että olen turvassa. Vaikka mä pelkään koskemista, olo onkin ristiriitainen kun haluaisin että joku vaan halaisi. Mä kaipaan sitä.

Katselen ympärilleni, oonko mä oikeesti täällä? Hälinästä huolimatta olen täysin omassa maailmassani. Tähtipeitto on tiheä jälleen kerran. Pastilli suuhun ja yritystä takaisin tähän maailmaan.

Ne yrittää, mutta he eivät onnistu, mä en osastolle mene. Viiltely ei riitä syyksi pakkohoitoon. Mä tiedän sen. Ne ei tule onnistumaan tässä tappelussa. Saavat sanoa mitä tahansa, ME.EI.MENNÄ.SINNE.
-Itsetuhoinen

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Voimat loppu

Haluan kuolla

Yksin.