Tikkejä ja liimaa

Istun lattialla, terien keskellä. Veri valuu kädestäni, hengitän vihdoinkin vapaasti. Ahdistus ei paina keuhkojani. Hain eilen uusia ystäviä, uusia elottomia auttajia. Tunnen kuinka pahuus valuu hitaasti veren mukana ulos.
Kuiskaamme elottomalle auttajalle saman lupauksen. Mutta lupaus ei pidä.


"Sä lupasit ettet kerro meidän teristä!! Saatanan petturi!" Itsetuhoinen huutaa.

Mä kerroin viiltäneeni, mä kerroin teristä mun huoneessa. Mä sanoin ohjaajille että Itsetuhoinen viilsi taas. Mua sanottiin psykoottiseksi. Itsetuhoinen ja muut alkoi huutamaan, ollaanko me muka harhoja?! Puolustaja sanoo että mun pitäisi lyödä tuota ohjaajaa. He ei usko meihin. Olemme niin väsyneitä taistelemaan ymmärtämättömiä ihmisiä vastaan.
"Miksi kukaan ei usko meihin? Eikö meitä ole oikeasti olemassa?"
Surullinen itkee. Niin, eikö meitä ole olemassa, onko vain minä? Ei, se on minä ja 8 muuta minää.
"Ei hätää Surullinen, te olette olemassa, te olette mun sivupersoonia"

Tikkejä, 27. Yhteensä käsissä on 48 tikkiä. Neljä haavaa liimattiin.. Mä oon ristiriitaisissa tunnelmissa. Mun pitäisi hävetä, mutta Nita on ylpeä. Mä häpeän.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Voimat loppu

Haluan kuolla

Yksin.