Helvetistä kotiin?

Seinät liikkuu, epätodellisuus valtaa.. 
Olenko olemassa? 
Missä olen? 
Onko tämä paikka edes totta?
Miksi leijun ilmassa, jos olen olemassa?

Mä elän taas omassa mustassa maailmassani. Mulla 
ei ole kontaktia oikeaan maailmaan, elän unimaailmassa.
Mä mietin vaan että voiko täältä pääni sisäisestä helvetistä löytää kotiin? Onko se mahdollista? Joku, aivan sama kuka, pelasta mut itseltäni!
Mä huudan tuskasta, se huuto on kylläkin pelkkää vinkumista. Se on normaalia puhetta, normaaleista asioista. Sitä ei kukaan tiedä. Kaikki lankeaa olennon ansaan.
Tunnen kuinka ahdistus alkaa voimistumaan.
Päässäni kaikuu hiljainen ajatus:
"Viillä..."
Mutta mä en voi. Mä en saa.

Elättelen toiveita että pääsisin vapaaksi tämän maan kahleista, pääsisin lentämään, 
pääsisin kuoleman hellään huomaan. 
Huokaan hiljaa, ei se toive tule toteutumaan hetkeen. 
Haluan niin kovasti edesauttaa toiveeni toteutumista, mutten voi. Mun on pysyttävä täällä, helvetissä.

TV:stä näkyy triggeroiva ohjelma, tunnen kuinka ajatukset rupeaa vatvomaan syömättömyyttä. Ahdistus kasvaa, mun on pakko ruveta liikkumaan enemmän! Ja lopettaa syöminen. 
ON PAKKO!


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Voimat loppu

Haluan kuolla

Yksin.