Astetta pahemmin sekaisin..

Mä oon taas ihan kuoleman väsynyt. Heräilin viime yönä tunnin välein. Opinpas etten rupea aikaisin nukkumaan vaikka kuinka väsyttäisi.

Mä en enää jaksa maata huoneessa. Ei, en jaksa olla neljän seinän sisällä. Haluan jopa pihalle. Se on outoa.

Mulla on taas sekava olo. Mä en tiedä itkisinkö vai nauraisinko. Mä olen vaan astetta pahemmin sekaisin.. Olen liian väsynyt.
Mulla taas pyörii sama kysymys litania päässä.. Miten muutaman asian kysyminen on näin vaikeaa? Miksi mä en saa mitään aikaan? Miksi mä olen näin säälittävä? Miksi mun pitää olla elossa? Miksi mun pitää olla tälläinen?

Mulla on fyysisesti outo olo. Näen tähtiä, päässä heittää ja väsyttää. Haluaisin ruveta nukkumaan, mutten viitsi, koska viime yö.

Eipä mulla taaskaan ollut mitään asiaa, kirjoitinpas kuitenkin..

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu