Mä en jaksa enää, alan ottaan enkeleitä kii..

Niin monesti oon yrittänyt uskaltautua kirjoittamaan tänne. En ole saanut aikaan, olen liian säälittävä.
Jos se etten kirjoita tänne, merkitsee että oloni on ollut helpompi, niin todellisuudessa se ei ole niin. Olen ollut ihan yhtä heikoilla jäillä mitä aikaisemmin. Oon jo luovuttanut. Mä en enää edes yritä jaksaa elää. Mä en halua. Mä en jaksa.
Oon taas päässyt viiltelyn maailmaan. Tällä viikolla olen viiltänyt molemmat ranteet verille. Viime yönä viilsin oikean käden rannetta 3 tuntia. En kyennyt lopettamaan, jatkoin vaikka olo helpotti. Aiemmin tällä viikolla viilsin vasemman ranteen.
Koen taas itseni liian turhaksi. Mitä väliä jos tapan itseni? Ei musta ole mihinkään! Taitaa nämäkin kuulua näihin helvetin turhiin postauksiin mutta antaa mennä.. Oon taas jotenkin sekavassa mielentilassa. Voisin tänään taas viiltää, en jaksa enää edes yrittää lopettaa viiltelyä, en näe siihen yhtäkään syytä.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu