Kahleista vapauteen..

Aamua lukuun ottamatta, ollut ihan ok päivä. Sain jopa itseni pihalle, kuvaamaan yhdelle laavulle. Näköjään mun pitäisi olla enemmän ihmisten seurassa. Kyllä, se jotenkin mystisesti piristi mieltä kun katsoin autossa, kun pari poikaa pelleili, kun niillä (ainakin näytti) olevan hauskaa. Muutenkin jätkien seurassa on huomattavasti helpompi olla, yleensä tyttöjen kanssa on jotenkin kiusaantunut olo. Kiitos noiden kahden, pelastivat päiväni! Sanoo ihmisvihaaja.. :D
Mun pitäisi elvyttää tuo valokuvaus harrastus ihan täysin. Mulla on jo pitkään ollut tavoitteena päästä hautausmaalle kuvaamaan. Ne kiehtoo mua. Varsinkin vanhat hautausmaat. Voisin sanoa että tämän päivän kohdalla, pääsin hetkeksi kahleista irti.
Mä en sano että mulla olisi vieläkään hyvä olla. Ei, en ole vieläkään siinä pisteessä että tuntisin niin. Olo on parempi, ei hyvä, ei paha, helpompi.

Ensimmäinen positiivinen postaus tänne. Tämä on harvinaista.

Huom! Blogin osoite muuttuu. Tuo huominen-ei-ole-parempi.blogspot.com ei tunnu sopivalta. Uusi osoite on www.hulluudensymbolit.blogspot.com

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu