Oon voimaton, heikko, en jaksa enää...

Taas. Taas olen itsetuhon kierteessä. Mä en pääse täältä. Oon liian heikko tappelemaan itseni kanssa. Oon jo luovuttanut. Oon jo päättänyt kuolla.

Eilen, oli aluksi ihan ok olla. Sitten kaikki romahti. Aloin vaan itkeä. Ja illalla noin klo 22, en enää kestänyt. Vasempaan käteen tuli arvioni mukaan 77 pinta naarmua. Oikeaan 1 pikku naarmu ja 2 syvempää haavaa.
Nämä ajatukset tekee minusta hirviön.. Mä olen jo hirviö, itselleni..

Tämä ahdistus kasvaa päivä päivältä suuremmaksi. Mä en kykene sanomaan sille vastaan. Se ei anna mun nukkua. Mun on pidettävä sille seuraa.. Mä oon säälittävä, en osaa enää muuta kun satuttaa itseäni. Mä elän vain sen takia. Tunnen kuinka loppu lähenee..

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu