If you don't keep it in the shadows, you'll be sorry..

Mä en meinaa uskaltaa kirjoittaa tänne. En haluaisi enempää haukkuja. Anteeksi että olen yrittänyt purkaa ahdistustani kirjoittamalla. Huomaan taas, että jos jokin asia oikeasti helpottaa oloani, se on sitten jollakin tavalla huono juttu. Palataan sitten vanhoihin kaavoihin, ja pysytään niissä.

Olisi taas paljon purettavaa, sanoja on vaan liian vähän. Mä en osaa aloittaa mistään. Mä en vaan jaksa miettiä.

Itken taas, sitähän olenkin koko päivän tehnyt. En jaksa pitää kyyneleitä sisälläni, en yksinkertaisesti jaksa. Nyt kun sen saa tätä oloani purettua kirjoittamalla, mieleeni tuli automaattisesti yksi keino purkaa tätä, ja se on kipu. Keinolla millä hyvänsä, eroon tästä olosta.
Tänä iltana päästän pimeän puoleni vapaaksi.

Mä en jaksaisi edes hengittää, mutten pysty lopettamaan sitä.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu