Harha

Ne sanoo mä oon keijukainen 
Ne sanoo mä en totta oo mä oon joku outo tulokas uusi asukas, niin ne puhuvat 
Ne sanoo mä oon menninkäinen 
En lihaa enkä verta oo..
-Johanna Kurkela

Reissusta paluu osastolle. Omalla tavallani huokasin helpotuksesta. Nyt ei tarvitse enää esittää. 
Taas... Tikit lähti nilkasta. Näin kuinka Nita repi niitä irti ja itse huusin vieressä. Yritin saada itseeni yhteyden, saada kehoni itselleni. Muut pääni sisällä nauroivat, samoin Nita, joka tikkejä repi irti. Romahdin kehoni vieressä polvilleni. En jaksa tätä showta enää! 
Sillä hetkellä tämä jonka nimeä en saanut tietää, istui viereeni. Hän hymähti ja sanoi jos et jaksa, tiedät varmasti mikä on viimeinen keinosi?
Sillä hetkellä Nita oli jo repinyt tikit irti ja palauduin kehooni, puoliksi. Enää en nähdyt tätä joka istui vieressäni. 

Pääni sisältä kuuluva meteli yltyy, ne saavat minut uskomaan etten ole oikea, olen vain tyhjyyttä, he sanovat olevansa totta. Minä olen harha. En ole oikea. Pääni sisällä olevat ovat totta, minä en.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu