Mietintöjä ja sun muuta

Olen viimeaikoina miettinyt että millainen olisin jos en olisi ikinä sairastunut? 
Enkä enää oikeastaan edes tiedä "osaisinko" elää ilman sairautta? Olen tottunut siihen ajatukseen että olen sairas. 
En edes uskalla ajatella mitä elämä olisi ilman näitä osia. Ne ovat olleet kanssani jo yli 6 vuotta. Mitä tämä elämä olisi jos ne ei puolustaisi minua? Ja mitä elämä olisi jos ne ei tuhoaisi minua? 
Mitä elämä olisi jos en tiukan paikan tullen pystyisi pakenemaan omaan maailmaani?
Onkohan enää edes mahdollisuutta parantua? Ja onkohan mulla enää edes toivoa päästä elämään ns. Normaalia elämää? 

Harhat vaan hyppii silmille. Yksi seisoo taas suoraan edessäni, toinen oikealla puolellani ja vasemmalla. Mietin että uskallanko kohta enää mennä ulos. Aina kun menen tupakalle, Krista seisoo huoneeni ikkunassa ja joku seisoo metsän reunassa.
Osat vauhkoaa. Pitäisi kuulemma viiltää, pitäisi kuulemma jollakin tavalla satuttaa kehoamme. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu