Todellisuus?

Mä päivitän taas turhan tiheästi mutta minkäs teen kun ei oo muutakaan paikkaa minne purkaa tätä.

Todellisuus. Mikä se on? Mä elän jossain aivan muualla. Äänet kuuluu kaukaisina eikä kehoni koske mihinkään, olen muualla. Mutta mikä on tässä tärkeintä, mua ei ahdista. Miksi pitäisi elää todellisuudessa kun siellä ei ole hyvä olla..? Mä haluan olla täällä kun täällä ei oo paha olo!! Surullinen itkee pääni sisällä. Se on niin pieni, ettei se ymmärrä läsnä olon tärkeyttä.

Mä haluaisin pois täältä osastolta. En vain tiedä että uskallanko lähteä..? Itsetuhoinen kannustaa lähtemään, hän haluaa viillellä. Hän suunnittelee viiltoja ja kertoo edellisistä viilloista yksityiskohtaisesti. En juuri nyt haluaisi kuunnella noin yksityiskohtaisia juttuja. Hän haluaa tikkejä, lukemattomia määriä. Hän haluaa nähdä kunnolla jänteet. Hän haluaa avata valtimot. Hän haluaa kuolla.
Oman maailmani vuoksi kestän nämä puheet. Haluan vaan nukkumaan, jospa ensi yönä henget ottaisivat minut seurakseen.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu