Vie mut pois.

Rakkaat henget, minä rukoilen teitä, ottakaa minut joukkoonne. En ansaitse elää.

Eilinen.. Ajatukset valvotti.. Toissa päivänä 2 paniikkikohtausta.. Oon ollut tämänkin päivän ihan kuoleman väsynyt.
Lääkäri suostui vaihtamaan tarvittavan lääkkeen ja aloitti masennuslääkkeen. Saas nähdä onko siitä apua. Se jää nähtäväksi.

Elämän haluni on kuollut. Psyykkeni palasina. Kehoni on väsynyt. Silti Iloinen saa kaikki uskomaan että kaikki on hyvin. Onneksi olen sanonut hoitajille etten ole Varjokettu, vaan olen Iloinen.

Kun kirjoitin Sosiaalisen olleen sinut sen kanssa, ettei se ole kehon "oikea omistaja", olin väärässä. Sosiaalinen oli sanonut peloissaan Iloiselle että joku harha, jonka nimi on Varjokettu, oli sanonut olevan kehon hallitsija. Eli Sosiaalinen ei vieläkään tiedä olemassa oloani.

Ruokahaluttomuus alkaa lietsomaan tietoista syömättömyyttä. Alkaa mennä taas paastoamisen puolelle. Pystyisin syömään paremmin, mutta tuo hirviö jota syömisongelmaksi kutsutaan.
Paino tippui tosiaan 3 viikossa 12,7kg. Ja nyt on varmaan jo enemmän.

Olemme osien kanssa miettineet nimenvaihtoa. Olisihan se hyvä että meillä olisi nimi mikä miellyttää kaikkia. Pidetään toistaiseksi ajatuksen tasolla.
Ahdistus vie kohta äänen. Helvetin hienoa. Pitänee hakea tarvittava lääke.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu