On mentävä.

Kädessä toinen kohta vereslihalla.
Silmissä tukahdutettuja kyyneleitä.
Mä oon niin voimaton.  Itsetuhoinen saa tehdä mitä vaan. Se saa vaikka tappaa, jota itsekin toivon. 
Haluan tappaa itseni. Halu kuolla ei ole ikinä ollut näin kova. Olen liian heikoilla.

Itsetuhoisen puhuu pääni sisällä seuraavasta viillosta. Se puhuu myös kuolemasta, se sanoo että puhun itseni huomenna pois täältä osastolta. Mun loppu on lähellä. Kuiskaan sen ihan ääneen. Olen hyväksynyt sen. Mä tulen kuolemaan lähiviikkojen aikana. Mä oon kohta kuoleman oma. Mä en oo ikinä ollut siitä näin varma.

Koen että olen jo psyykkisesti kuollut.. Miksen voisi olla myös fyysisesti..?

Henget ei mua ota luokseen. Mun on mentävä heidän luokse.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu