Haluan kuolla

Mä haluan vaan kirjoittaa ja kirjoittaa! Mua ahdistaa ja ahdistaa. 
Tuntuu että kohta on taas paniikki päällä. Pääni sisällä on levotonta. Toivon että vaivun kohta takaisin omaan universumiini, en kestä tätä maailmaa. Ihmiset on liian pelottavia, ajatukset on liian ahdistavia ja tunteet liian vääriä. MÄ HALUAN POIS TÄSTÄ MAAILMASTA! 

Haluan huutaa, mutta suustani ei lähde pihaustakaan.
Olen kokoajan varuillani, odotan vain että joku potilas tai hoitaja hyökkää mun kimppuuni. Mietin vain että uskallanko nukkua edes nukkua...? Kun yököt käy täällä huoneessa.. Mitä jos ne kuristaa mua? Mitä jos ne tappaa meidät?

Se istuu jalkojeni päällä. Kurottaen käsiään kurkulleni. Mä pelkään. Ihan tosissani pelkään. Pääni sisältä kuuluu Nitan ääni, tiedät varmasti miten pääset siitä eroon..? Minäpä tiedänkin! TAPA ITSESI JA SAMALLA MEIDÄT! 
Alan miettimään.. Kuolema. Olisiko se ratkaisu. Iltaisin viimeinen toiveeni on, että toivottavasti en enää herää. En jaksa enää toistuvaa helvettiä. Haluan myös kuolla. Nita hymähtää pääni sisällä, nyt voimmekin ruveta suunnittelemaan kuolemaamme. Keksitään mahdollisimman raaka tapa. Kannatan kurkun auki viiltämistä. Hei! Nyt mä keksin! Ensimmäisenä revit silmän päästäsi, sitten hakkaat kätesi paskaksi ja sitten viillät kurkun auki! 
Nitan suunnitelma houkuttaa. Mutta jos tämä olo ei helpota niin sitten, se menee toteutukseen. I wanna give up, maybe death is best idea now... I don't know, but I wanna die. I wish at I was dead.

Kommentit

  1. Älä luovuta! Kyl sä selviit. Niin ku oot tähäki asti selvinny. Oot vahva! Oot viel nuori ja sul on kaikki elämä ees päin. Ei sun kuulu viel kuolla moneen moneen vuoteen. Kyl kaikki viel menee parempaa päi ja selviit kyl. Luovuttaminen ei oo vaihtoehto. Sää selviit. Oot vahva.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritän olla luovuttamatta. Tuntuu vaan niin toivottomalta.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Voimat loppu