Ahdistuksen maksileveli ylitetty!

En osaa sanoa mitään. En yhtään mitään. Ahdistus repii mua riekaleiksi. Paniikkikohtaus on nurkan takana.
Itsetuhoinen on ihan vieressä, sillä on oikea puoli kehostani hallinnassaan. Se otti mua jo kurkusta kiinni. Se aikoo jotakin..
Itsetuhoinen kertoo mulle kokoajan keinoja tappaa itseni. Nyt se sai omalla tavallaan tahtonsa läpi, raavin taas. 
Mä oon liian väsynyt taistelemaan näiden kanssa. En jaksa, enkä enää halua jaksaa. 
Rakkaat henget, antakaa mun vihdoinkin kuolla. 

Olo enteilee taas paniikkikohtausta. Mä haluan vaan kuolla!! Antakaa mun vaan luovuttaa! Mä en kestä enää sanaakaan, en enää ajatustakaan! Voisiko joku vaan tappaa mut?! Mulla on niin vitun toivoton olo, haluaisin vaan itkeä, mutten osaa. Mä haluan äkkiä haudan lepoon, maan alle mädäntymään.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu