Parempaan päin

Tää kostetaan huomenna! Itsetuhoinen huusi pääni sisällä. Pelokas itkee kun pelkää Itsetuhoista.
Eilen oli ihan ok päivä ahdistuksen osalta. Irrallinen olo oli kokopäivän.

Olen edelleen rinnakkaisessa ulottuvuudessa. Alan taas vaipua syvemmälle usvan sekaan. Olen kohta taas täysin muualla. Tunnen kuinka kehoni alkaa muuttumaan irralliseksi. Miten saan itseni todellisuuteen?! Kosken jalkaani, en tunne kosketustani.

Pitäisi lähteä tänään käymään kuntoutuskodilla, mietin vaan kun olo on näin epätodellinen että mitä siitä tulee. Se jää nähtäväksi.
Olen muutenkin ihan kuoleman väsynyt, viimeyönä nukahdin vasta klo 01 jälkeen. Että saas nähdä miten tämä päivä menee, varsinkin kun Itsetuhoinen komentelee.
Tuo uusi masennuslääke on auttanut. Oloni ei ole enää niin hankala että makaan sängyn pohjalla kyyneleitä nieleskellen. Ja olen päättänyt etten tapa itseäni. Sen verran olo on helpompi. Vaikka olo on epätodellinen, sen kanssa pärjää. Se on muiden mielestä ongelma, omasta mielestäni mulla on pahempiakin oireita.

Käynti kuntoutuskodilla meni ihan kivasti. Eli ihan ok päivä takana :)

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tulossa hulluksi

Pahuus

Voimat loppu